ابوسعید

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در ابوسعید

شرکت ایزوگام گستران در ابوسعید ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

در این ایام شنیدن هر خبر خوشی انرژی بخش خواهد بود، می خواهید بدانید خبر خوش چیست؟ شرکت ایزوگام گستران تهران هم اکنون در ابوسعید خدمات فوق العاده ی خود یعنی نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را به صورت نقد و اقساط ارائه می کند و همه ی اهالی محله ی ابوسعید می توانند با استفاده از مشاوره های اصولی و تخصصی شرکت ایزوگام گستران برای خانه ها و ساختمان های خود عایق مناسب را انتخاب کنند. شرکت ایزوگام گستران همه ی خدمات نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را به شما ارائه می کند. پس همین حالا تماس بگیرید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در ابوسعید

یکی از عایق های مورد توجه همه ایزوگام است. ایزوگام انواع و اقسام مختلفی دارد. شرکت ایزوگام گستران همه ی انواع ایزوگام را به شما شهروندان محترم محله ی ابوسعید ارائه می نماید، ایزوگام های دلیجان ارائه شده توسط شرکت ایزوگام گستران استاندارد بوده و برچسب مشخصات دارد.

از آنجایی که شرکت ایزوگام گستران خدمات ویژه ی نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را به همه ارائه می کند، لذا شرکت ایزوگام گستران در محله ی ابوسعید، آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. برای اجرای پروژه های عایق کاری خود با شرکت ایزوگام گستران در محله ی ابوسعید تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در ابوسعید با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله ابوسعید در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز ابوسعید می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در ابوسعید

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در ابوسعید با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله ابوسعید اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز ابوسعید می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در ابوسعید

-2 روش طرح اختلاط

آسفالت با استخوان بندي سنگدانه اي با استفاده از مصالح شكسته با دانه بندي باز و قير خالص با درجه نفوذ بين 60 الي 100 تهيه مي شود. جهت توليد آسفالت با استخوان بندي سنگدانه اي و طرح آسفالت روش هاي گوناگوني وجود دارد كه در اين ميان سه روش كه متداو لترند را مي توان برشمرد:

-1 روش مارشال 2- روش هابر فيلد 3- روش ويم (ژيراتوري) هر سه روش فوق عملاً نتايجي رضاي تبخش داشته اند ولي آنچه در ايران بيشتر شناخته شده و كاربردي تر به نظر مي آيد روش مارشال است. روش هابر فيلد بيشتر در طرح بتن هاي آسفالتي با دانه بندي نسبتاً ريز كه در آن مصالح 100 درصد از الك نمره 4 رد مي شوند كاربرد دارد. در روش ويم عمل كوبيدن نمونه هاي آسفالت همراه با مالش انجام مي گيرد و اندازه بزر گترين دانه هاي آسفالت همچون روش مارشال يك اينچ مي باشد. روش مارشال نيز نخستين بار توسط مهندسي به نام بروس مارشال ارائه گرديد و بعدها نيز تغييرات زيادي در آن ايجاد شد تا اينكه به صورت كنوني تبديل شد. آزمايش مارشال بر روي نمونه هاي استوانه اي به قطر 4 اينچ 6 سانتي متر) انجام / 2 اينچ ( 25 / 10 سانتي متر) و ارتفاع 5 )مي شود. عمل تراكم نمونه آسفالت ساخته شده با چكش 104 كيلوگرمي) و ارتفاع سقوط چكش 45 سانتي متري / پوندي ( 5صورت مي پذيرد تعداد ضربات نيز بسته به ميزان ترافيك طرح مسير موردنظر متفاوت مي باشد. هدف از طرح مخلوط هاي آسفالتي گرم و بتني آسفالتي انتخاب مناسب ترين و باصرفه ترين مخلوط مصالح سنگي و قير است كه ويژگي هاي زير را در پوشش هاي آسفالتي تأمين نمايد:

- قير كافي داشته باشد تا ثبات و دوام آن را تأمين نمايد.

- مقاومت آن به اندازه اي باشد كه بار ناشي از آمدوشد را بدون تغيير شكل زياد تحمل كند.

- فضاي خالي كافي در آن تأمين شده باشد تا با افزايش درجه حرارت محيط و تراكم تلاشي از آمدوشد، قير زدگي و افت مقاومت پيدا نكند و درعين حال اين فضاي خالي در حدي باشد كه باعث نفوذ آب وهوا به جسم راه نگردد.

- كارايي كافي براي پخش و كوبيدن نهائي را داشته باشد.

داراي ساير ويژگي هاي موردنظر باشد در فرايند طرح اختلاط به شيوه سنتي تعيين درصد بهينه قير به صورت چشمي و از روي منحنيهاي دانسيته، فضاي خالي و مقاومت مارشال انجام مي شود و با توجه به اينكه اين منحني ها به صورت دستي رسم شده در تعيين مقدار دقيق، خطا اتفاق مي افتد كه با برآورد هزينه اي كه از خطاي فوق حاصل مي شود مي توان به ابعاد كلي اين قضيه پي برد مراحلي از فرايند طرح اختلاط كه تأثيرپذيري بيشتري از عامل انساني دارد شامل مرحله رسم نمودارهاي تغييرات وزن مخصوص، استقامت مارشال و درصد فضاي خالي به ازاي درصدهاي مختلف قير است. و همچنين مرحله تعيين درصد قير بهينه هم شامل مي شود قير مناسب با استفاده از منحنيهاي آزمايش وزن مخصوص و مارشال به دست ميآيد. از آنجا كه درصد قير متناظر با بيشترين ميزان استقامت مارشال ممكن است درصد قير متناظر با بيشترين وزن مخصوص نباشد يا به ازاي آن مناسبترين فضاي خالي به دست نيايد بنابراين مقدار بهينه قير ميانگين مقاديري است كه بيشترين مقاومت مارشال، بيشترين وزن مخصوص و مناسبترين فضاي خالي را در مخلوط باعث مي شود كه اين ميانگين لزوما بهترين درصد قير نيست كاربرد مدل هاي رياضي در طراحي و تعمير و نگهداري روسازي در تحقيقات سابق مورد در اين تحقيق نيز سعي بر, استفاده بوده است اين است، يك مدل برنامه ريزي غيرخطي براي تعيين درصد قير بهينه در روش مارشال توسعه داده شود. مقاومت مارشال مقاومت مارشال يكي از خصوصيات مخلوطهاي آسفالتي و حداكثر نيرويي است كه نمونه مخلوط آسفالتي كوبيده شده مورد آزمايش مي تواند قبل از گسيختگي تحمل نمايد و بهترين حالت آن زماني اتفاق مي افتد كه مخلوط ما بيشترين استقامت مارشال را داشته باشد. روند نمودار استقامت مارشال به گونه اي است كه در ابتدا صعودي است و پس از آن نزولي مي شود حال وقتي تغيير كمي در درصد قير ايجاد شود مقدار متناظر آن بيشترين مقدار نيست و نسبت به حالت ماكزيمم كمتر مي شود و مخلوط آسفالتي بهترين عملكرد خود را ندارد. طبق محاسباتي كه انجام گرفت يك درصد تغيير در مقدار درصد قير از يك تا پنج درصد تغيير در مقاومت مارشال ايجاد مي كند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در ابوسعید با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله ابوسعید در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز ابوسعید می باشند.

 

 

 

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی