ایزوگام قیرگونی آسفالت در خزانه

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در خزانه منطقه 16

شرکت ایزوگام گستران در خزانه منطقه 16 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

برای مردم باصفای محله خزانه خبر خوب و خوشی داریم. اهالی محترم محله خزانه اگر در پی یک شرکت معتبر برای عایق کاری منزل خود هستید، با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید. شرکت ایزوگام گستران هم اکنون در خدمت تمامی اهالی محله ی خزانه بوده و خدمات نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را ارائه می نماید. همه ی عزیزان ساکن محله ی خزانه می توانند با مشاوران شرکت ایزوگام گستران تماس گرفته و از آنها راهنمایی بخواهند.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در خزانه منطقه 16

یکی دیگر از معجزات حضور شرکت ایزوگام گستران در محله ی خزانه ارائه ی ایزوگام های استاندارد و معتبر از شرکت ها و برند های معتبر تولید ایزوگام است. به خصوص ایزوگام دلیجان که بسیار ارزشمند و با کیفیت است. شرکت ایزوگام گستران با ارائه ی خدمات عالی نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری تحولی عظیم در راستای ایزوگام کاری ایجاد نموده است.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در خزانه منطقه 16 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله خزانه منطقه 16 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز خزانه منطقه 16 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در خزانه منطقه 16

البته اگر متقاضی عایق کاری با استفاده از قیرگونی باشید شرکت ایزوگام گستران این خدمات را با شرایط ویژه و به صورت قیرگونی یک لایه و دو لایه ارائه می نماید.  اگر می خواهید خدمات منحصر به فرد دریافت کنید با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در خزانه منطقه 16 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله خزانه منطقه 16 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز خزانه منطقه 16 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در خزانه منطقه 16

از آنجایی که عمده فعالیت های شرکت ایزوگام گستران نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری می باشد، شرکت ایزوگام گستران یکی از مجریان آسفالت راه های کشور است. لذا برای راه سازی نیازمند پی ریزی و برنامه ریزی می باشیم. این شرکت خدمات بسترسازی برای آسفالت را نیز اجرا می نماید. شرکت ایزوگام گستران حامی همه ی مردم خزانه می باشد. برای دریافت خدمات آسفالت و آسفالت کاری با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید و همچنین در این مقاله با بسترسازی راه ها بیشتر آشنا شوید.

حفاظت پي در برابر آب

محلهاي پي كني شده بايد از نفوذ آب، برف، يخ و يا پر شدن با هرگونه مصالح و ضايعات مصون بماند. در صورت لزوم به منظور جلوگيري از نفوذ آب، بايد اقدام به سپركوبي و حايل بندي نمود. آبكشي با تلمبه موتوري در داخل محل پي كني شده مجاز نخواهد بود . در صورتي كه تخليه آب لازم باشد، بهتر است از چاهك مخصوص كه منحصرًا براي اين منظور تعبيه مي شود، اقدام ب ه آبكشي نمود تا از ريزش خاك، كاهش مقاومت بستر پي، و افزايش فضاي خالي خاك پي، جلوگيري به عمل آيد. چاهكي كه در آن عمليات آبكشي انجام مي شود، بايد حداقل دو متر دورتر از هر نوع پي كني مشخص شده در نقشه ها باشد. ابعاد چاهك براي آبكشي بايد توسط دستگاه نظارت تعيين شود. در پي هايي كه آب جريان دارد، بايد قب ً لا آبها را از طريق زهكشي يا حفر چاهكهاي مجاز منحرف نمود تا عمليات پي كني بدون مانع و ريزشهاي جانبي انجام گيرد. در زمين هاي آبدار با خاك ريزدانه كه كف پي حالت خميري دارد، بايد به عمق ١٠ سانتيمتر پي كني اضافي انجام شده و سپس با ماسه تميز بتني جايگزين گردد تا بتن ريزي بدون اختلاط با خاك و گل اجرا شود. كندن چاهك جهت آبكشي از داخل پي در زمينهاي سنگي ضرورت ندارد و مي توان مستقيمًا از تلمبه موتوري براي آبكشي استفاده نمود.

پشت بندها و حايلها

در صورت لزوم و بنا به تشخيص دستگاه نظارت، براي حفاظت جدار پي كني ها از ريزش بايد از الوارهاي چوبي، سپرهاي فولادي و يا خرپا استفاده نمود كه جزئيات نقشه اجرايي آن بايد قبلا به تصويب دستگاه نظارت برسد. زمان و طريقه برداشتن كادرها، پش ت بندها و حايلهاي نگ هدارنده چوب بست جدار پي بايد با تأييد دستگاه نظارت انجام شود . ك ادرها و حايلهاي جايگزين براي نگهداري چوب بست بايد قبل از برداشتن كادرهاي اصلي مستقر گردد و فقط در صورت تصويب دستگاه نظارت مي توان از قسمتهاي ساخته شده پي به عنوان تكيه گاه و حايلهاي موقت استفاده نمود.

مصالح پي كني

كليه مصالح حاصل از پي كني بايد حتي الامكان در عمليات خاكريزي و يا كارهاي مشابه مورد استفاده قرار گيرد . مصالحي كه به تشخيص دستگاه نظارت نامناسب اعلام شده و قابل مصرف در عمليات نباشد و همچنين مصالح اضافي و زايد بر مصرف بايد در محل يا مح لهايي كه توسط دستگاه نظارت تعيين مي شود انبار گردد. اين مصالح نبايد در مسيل ريخته شود.

پر كردن اطراف پي

هرگاه بعد از اجراي پي سازي، فاصله اي بين پي و جدار محل پي ايجاد شود، بايد آنرا با خاك مناسب و يا مصالح دانه بندي شده پر و متراكم نمود . خاكريزي در فض اي خالي پيرامون پي بايد با استفاده از مصالح پي كني، و طبق مندرجات فصل دوم (عمليات خاكي) اجرا شود.

بازرسي پي كني

انطباق عمليات پي كني با نقشه هاي اجرايي و مشخصات اين فصل و دستوارت ابلاغ شده، بايد توسط دستگاه نظارت مورد كنترل قرار گرفته و صورت مجلس شود. عمليات مربوط به بتن و بتن مسلح شامل تهيه سيمان، مصالح سنگي، آب، مواد افزودني و ميلگردها و كليه مصالح و وسايل مورد نياز ديگر براي تهيه، قالب بندي، ريختن، تراكم و به عمل آوردن بتن، طبق نقشه هاي اجرايي و مشخصات مشروحه در اين فصل مي باشد كه بخش اول آيين نامه بتن ايران (آبا)مباني و مرجع اصلي آن را تشكيل مي دهد.

مصالح بتن

هر يك از اجزا ي تشكيل دهنده بتن شامل سيمان، مصالح سنگي، آب و مواد افزودني بايد بامشخصات زير برابري داشته باشند.

انواع سيمان

سيمان مصرفي در ساخت قطعات باربر بايد با يكي از مشخصات مشروح و يا هر استاندارد ديگري كه به تأييد دستگاه نظارت رسيده مطابقت داشته باشد.

ASTM C الف: مشخصات انواع سيمان پرتلند 150

ASTM C ب: مشخصات سيمانهاي پرتلند آميخته روباره اي 595

ASTM C پ: مشخصات سيمانهاي پرتلند آميخته پوزولاني 595

ت: مشخصات سيمانهاي پرتلند آميخته آهكي استاندارد ايران ٤٢٢

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در خزانه منطقه 16 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران  تهران در محله خزانه منطقه 16 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز خزانه منطقه 16 می باشند.

 

 

خزانه  #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی