ایزوگام قیرگونی آسفالت در پیروزی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در پیروزی منطقه 13

شرکت ایزوگام گستران در پیروزی منطقه 13 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

در میان همه ی هیاهوی زندگی اگر جایی برای آرمیدن و آرامش نداشته باشیم، زندگی را باخته ایم. شرکت ایزوگام گستران در محله ی پیروزی این آرامش را به شما هدیه خواهد داد. با ارائه ی خدماتی هم چون نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری و مشاوره در همین زمینه ها شما می توانید عایق مناسبی را برای خانه ی خود انتخاب نمایید. شرکت ایزوگام گستران سال ها عمر خود را در زمینه ی نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری گذرانده و تجربه های زیادی را بدست آورده است. بنا بر این شما می توانید از این تجربه ها در محله ی پیروزی به خوبی استفاده نمایید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در پیروزی منطقه 13

یکی از موارد نادر در ارائه ی خدمات مربوط به ایزوگام می باشد. شرکت ایزوگام گستران کلیه خدمات مربوط به ایزوگام اعم از نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را با قیمت هایی استثنایی ارائه می نماید برای دریافت اطلاعات بیشتر و صحبت با مشاوران ما در زمینه ی نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری با ما در تماس باشید. شرکت ایزوگام گستران پیشنهادات ویژه ای را در خصوص اجرای پروژه های ایزوگام برای همه ی مشتریان خود دارد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در پیروزی منطقه 13 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله پیروزی منطقه 13 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز پیروزی منطقه 13 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در پیروزی منطقه 13

قیرگونی نیز خدمتی بی سابقه و درخشان است که توسط شرکت ایزوگام گستران ارائه می گردد. قیرگونی انواع مختلفی دارد که نوع تک لایه و دو لایه مرسوم ترین آنهاست.

اگر می خواهید نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را دریافت نمایید تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در پیروزی منطقه 13 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله پیروزی منطقه 13 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز پیروزی منطقه 13 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در پیروزی منطقه 13

دلیل عمده پذیرش استفاده از آسفالت متخلخل در هلند وجود قانونی است که به موجب آن مسئولین ر اه مجبورند در نواحی مسکونی در صورتی که میزان صدا از حد معین قانونی بالاتر باشد، نسبت به نصب موانع صدا اقدام نمایند. موانع صدا معمولاً داراي ظاهر نازیبا و ناهنجار، خطرناك و بسیار گران هستند. خصوصیات کاهش صداي آسفالت متخلخل به متولیان راهها در چند کشور این اجازه را داد که از موانع صدا احتراز کنند.

موارد ایمنی

پاشش آب

چرخ هاي غلتان آب را از حوضچه هاي کوچک روي سطح به بالا پرتاب می کنند (شتک) بعلاوه آنها آب سطحی را به صورت پودر در می آورند (پاشش). از نظر فیزیکی پاشش و شتک دو پدیده کاملاً متفاوت هستند، ولی در عمل می توان آنها را با هم مورد بحث قرار داد، بخصوص از آنجا که آنها معمولاً با هم اتفاق می افتند. قطرات ریز آب در فضا مانند باران یا مه دید را کم می کنند. در این مورد کاهش دید بسیار شدیدتر از مه واقعی است و اندازه قطرات آب ناشی از شتک و پاشش از اندازه قطرات مه بزرگتر و همچنین تراکم آنها نیز بیشتر است. مقدار قابل توجهی از پاشش می تواند به وسیله تایر وسایل نقلیه حتی از لایه نسبتاً نازك از آب بر روي رویه جاده تولید شود. زهکشی سطحی از رویههاي غیرقابل نفوذ مرسوم همچنین براي جلوگیري از تولید پاشش به کندي کار می کند. که مقدار پاشش تولید شده به طور مستقیم (Nichlolls and Daines, به وضوح مشخص شده است ( 1992 مرتبط با سرعت وسیله نقلیه میباشد. این اندازهگیري به وسیله ارزیابی هاي عکسبرداري و موضوعی تکمیل شده اند 30 ) پاشش می نیمم است، اما در سرعت mph) 50Km/h و نتیجه گرفتند که در سرعت (Daines, 1992) 70 ) وسیله نقلیه جلویی در میان پاشش آب محو می شود. به تجربه ثابت شده است که پاشش mph) 110Km/h 80 می باشد، بنابراین مشکل پاشش بیشتر در رویه جاده هاي با سرعت بالا Km/h مسئله جدي سرعتهاي بالاي (راههاي برون شهري) مطرح بوده و براي معابر شهري که ترافیک با سرعت کمتري در آنها جریان دارد، زیاد مطرح . نمی باشد. 50 داراي مقدار منافذ بالاي 20 %، ظرفیت جذب بالاي mm یک لایه رویه آسفالت متخلخل به ضخامت 11/5 باران را اگر به طور آنی ریزش کند، دارا می باشد. در حقیقت، این وضعیت ، در شرایط باران ی خیلی شدید mm اتفاق خواهد افتاد. هم چنین زه کشی آب باران هم زمان با تشکیل فیلم هاي پیوسته آب نزدیک رویه آسفالت متخلخل شروع می شود. در نهایت، یک لایه رویه آسفالت متخلخل براي جلوگیري از شکلگیري آب بر روي لایه رویه براي مدت قابل توجهی و کاهش خیلی زیادي در مدت زمان پاشش این پریود قادر است فرض اینکه گرفتگی منافذ آسفالت متخلخل با مصالح آواري خاصیت کاهش پاشش را بدون اثر خواهد کرد، که آسفالت متخلخل به طور کامل مسدود شده با (Daines, معقول میباشد، با این وجود، مشاهده شده است ( 1992 قابلیت انتقال هیدرولیکی پائین، کمتر از لایه رویه رولد آسفالت معمولی پاشش تولید می کند. دلایل زیادي براي این مشاهدات وجود دارد، با وجود این حتی هنگامی که مقدار منافذ پائین است ، ممکن ا ست که لایه آسفالت متخلخل نفوذپذیر باقی بماند، به طوري که امکان عبور مقدار زیادي آب از داخل منافذ آن وجود داشته، و بدین وسیله آب موجود بر روي رویه و مقدار پاشش را کاهش دهد. به نظر میرسد در موارد زیر قابلیت انتقال هیدرولیکی پیش بینی شده این نظریه را تقویت می کند A38 (Daines, بر روي ( 1992 TRL ضعیف تر از تولید پاشش است. یافته هاي آزمایش که:

آسفالت متخلخل قابلیت انتقال هیدرولیکی پائین دارد، اما در کاهش پاشش در سرعت هاي نزدیک به 90 مؤثر است. Km/h نشان می دهد که هنگامی که قابلیت انتقال هیدرولیکی به صفر (S = 270 Hc + 25 SP) - این معادله باقی مانده است، در آن زمان مقدار پاشش آب باران بر روي رویه mm سقوط می کند و عمق بافت هنوز آسفالت متخلخل نسبت به رولد آسفالت گرم 50 % کمتر می باشد .

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در پیروزی منطقه 13 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله پیروزی منطقه 13 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز پیروزی منطقه 13 می باشند.

 

 

 

پیروزی  #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی