ایزوگام قیرگونی آسفالت در حسین آباد و مبارک آباد

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 قیر#حسین آباد و مبارک آباد   #ایزوگام گستران #ایزوگام    #آسفالت#

 

 

 

 

 

 

ایزوگام، قیرگونی، آسفالت در حسین آباد و مبارک آباد

همشهریان عزیز ساکن حسین آباد و مبارک آباد، پاییز و زمستان امسال با بارندگی شدید و زیاد باران و برف مواجه هستیم. آیا از پشت بامهای خانه خود مطمئن هستید؟ راههای نفوذ آب و رطوبت را درست و به روش اصولی عایق بندی کرده اید؟ به خاطر داشته باشید عایق بندی درست و اصولی با استفاده از انواع عایق یعنی ایزوگام، قیرگونی و آسفالت بایستی زیر نظر کارشناسان و متخصصان صورت بگیرد. شرکت ایزوگام گستران در حسین آّباد و مبارک آباد، آماده ارائه انواع ایزوگام، نصب ایزوگام، برآورد هزینه نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام ، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، آسفالت، قیمت آسفالت، آسفالت کاری می باشد.

در خصوص ایزوگام، مراحل نصب ایزوگام و زمان نصب ایزوگام از اهمیت ویژه ای در حسین آباد و مبارک آباد برخوردار است. در این زمینه همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران فعالیت های نصب ایزوگام را تخصصی انجام می دهند و هزینه نصب ایزوگام را محاسبه می کنند.

در ادامه می خواهیم مقاله ای در مورد مراحل نصب ایزوگام برایتان ارائه کنیم چرا که اگر مراحل نصب ایزوگام درست انجام نشود، هزینه ایزوگام انجام شده بی بهره خواهد بود و منافذ و جداره های باز مانده باعث نفوذ آب در قسمتهای زیرین می شود.

قدم اول برای نصب ایزوگام شست و شو و نظافت کامل سطح پشت بام و پاکسازی سطح از کلیه وسایل فلزی مثل منبع ذخیره آب و پایه کولر و ...

اگر در سطح ترکهای بزرگ که بیشتر از یک سانتیمتر هستند باشد، قبل از نصب ایزوگام و استعلام قیمت ایزوگام بایستی با استفاده از سیمان یا خمیر ماستیک پر شود. و اگر قبلا ترکها پر شده باید خشک شده باشد.

در ابتدا برای نصب ایزوگام باید مشعلها را روشن کرده و تنظیمات شعله صورت گیرد. بعد از آن کار با اندازه گیری بخشی از ناودان آغاز می شود.

فواصل 90 سانتیمتر در عرض روی سطح کار نشانه گذاری می شود. در ابعاد 50*50، سپس تک لایه ای داخل ناودان به صورت افقی نصب می شود که باید کامل به بدنه لوله متصل شود. سپس در بخش جلوی ناودان یک متر از لایه را برش زده و نصب می شود.

در بخشهایی که منبع آب یا کولر قرار می گیرد یک تک لایه 2 متری نصب می شود.

برای نصب ایزوگام دلیجان 10 متری را کامل باز کرده و به دو قسمت 5 متری تبدیل می شود.
معمولا نصب ایزوگام دلیجان برای تراز کردن و جلوگیری از نصب ایزوگام کج از نقطه وسط شروع می شود. با حرکت چپ و راستی ردیف های لایه نصب شده را به مقدار 10 سانتیمتر پوشش داده و هم پوشانی ایجاد می شود. در بخشی که با مشعل گرم می شود باید ابتدا نایلون ضخیم را از روی سطح نازک می کنیم و با حرارت پلی استر را سوزانده و ایزوگام دلیجان چسبانده می شود.

در مرحله بعد چین و چروکها برطرف شده و هواگیری انجام می شود.

در مرحله آخر عایق باید جوشکاری شود و همپوشی صورت گیرد. که این کار با شعله کم انجام می شود. نصابان ماهر و متخصص شرکت ایزوگام گستران حسین آباد و مبارک آّباد به کمک کمچه همپوشی را هنگام نصب ایزوگام دلیجان انجام می دهند. اگر بخش هایی از ایزوگام هنگام نصب ایزوگام چین خوردگی یا شکستگی داشته باشد، به وسیله حرارت مشعل باید به آرامی باز شود. وگرنه عایق دچار پارگی می شود.

حال که با مراحل نصب ایزوگام شرکت ایزوگام گستران آشنا شدید، برای برآورد قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام و ترمیم ایزوگام با کارشناسان ما تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام در حسین آباد و مبارک آّباد با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز حسین آباد و مبارک آّباد می باشند.

در چه شرایطی می توان به جای ایزوگام از قیرگونی استفاده کرد؟ قیرگونی نیز همچون ایزوگام یکی از روشهای متداول عایق بندی پشت بامها، سرویس های بهداشتی، آشپزخانه و بخشهایی از خانه است که به خاطر در دسترس بودن متریال و مواد مصرفی در قیرگونی و اینکه هزینه قیرگونی در مقایسه با قیمت ایزوگام ارزان تر است هنوز مورد استقبال قرار می گیرد.

در قیرگونی با ماده سیاه رنگ قیر و گونی که وارداتی است سر و کار داریم، شرکت ایزوگام گستران در زمینه استعلام قیمت قیرگونی، فروش قیر، نصب قیرگونی متخصصان و کارشناسان ما به شما مشاوره می دهند.

در خصوص مشخصات فنی قیر که در نصب قیرگونی مهم است، در ادامه توضیحاتی ارائه می کنیم.

قیر نوعی ماده‌ چسبنده سیاه رنگ و گاهی رنگی مایل به قهوه ای است. قیر از هيدروكربن‌های آلی با تركيبات پيچيده شيميایی ساخته شده است. در عایق کاری و عایق بندی سطوح از قیر خالص استفاده می کنند که در فرآیند پالایش نفت خام تولید می شوند و معمولا فروش قیردر بشکه های 170 تا 200 کیلویی صوررت می گیرد. با توجه به موارد استفاده قیر برای عایق بندی با درجه نفوذپذیری مختلف قیر به دو دسته تقسیم می گردد:

  • یک نوع قیر که در قیرگونی نواحی سردسیر و معتدل مناسبتر است، قیر 70 × 60 است. در واقع این نوع قیر برای سطوحی که در معرض تابش نور مستقیم خورشید نیستند، یا بطور مثال سرویس های بهداشتی و آشپزخانه ها مناسب است.
  • نوع دیگر قیر، که برای قیرگونی و عایق بندی سطوحی که در معرض نور مستقیم خورشید یا جریان هوای سرد قرار می گیرند، قیرهای سفت تر 15 × 90 و یا 85 × 25 است. در واقع انتخاب نوع قیر به مصالح، تجربه قیرکار و شهر متفاوت است.

شرکت ایزوگام گستران در حسین آباد و مبارک آباد با 20 سال سابقه در صنعت عایق کاری و پوشش سطوح، آماده ارائه انواع خدمات قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر و سایر خدمات عایق می باشد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی در حسین آباد و مبارک آباد با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز حسین آباد و مبارک آباد می باشند.

از سوی دیگر شرکت ایزوگام گستران فعالیت هایی نظیر آسفالت و آسفالت کاری محوطه شهرکها، پشت بامها، پارکینگها را نیز انجام می دهد. در بحث آسفالت و اسفالت کاری این شرکت سابقه خیلی خوب و درخشانی از خود ارائخ نموده است. شرکت ایزوگام گستران در اعلام قیمت آسفالت و هزینه آسفالت کاری بسیار با تجربه بوده و همه قیمت اسفالت کاری در مقایسه با شرکتهای دیگر بسیار به صرفه است. برای استفاده از خدمات آسفالت و آسفالت کاری به مشاوران شرکت مراجعه و از خدمات آنها بهره مند شوید.

آسفالت کاری و محوطه سازی نیز امری تخصصی است که باید زیر نظر کارشناسان آسفالت، قیمت آسفالت و هزینه آسفالت کاری محاسبه و اعلام گردد. آسفالت انواع مختلف دارد که شرکت ایزوگام گستران در امر اسفالت کاری از هر دو نوع آسفالت گرم و سرد بهره مند می شود. البته در بخش آسفالت کاری شرکت در کار آسفالت حفاظتی نیز هست، این نوع آسفالت نیز خیلی خوب و مفید بوده و از آسفالت حفاظت می کند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و فروش آسفالت در حسین آباد و مبارک آباد با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز حسین آباد و مبارک آباد می باشند.

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی